Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Noen som kan hjelpe med navn her?? Takker for alle svar!
leila28 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Mina er utrolig feminint og vakkert!
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Dattern min har fått navnet Mina:) Veldig fornøyd med det
Vildes Mamma Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Synes også Mina er kjempefint!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 alle er fine navn, men Mina syns jeg er mye brukt........så ville nok valgt et av de andre.... hmmm..Nadia klang fint..........
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Enig med anonym over her,Mina er ett kjempefint navn,men begynner å bli mye brukt nå.. Nadia er bedre da er hvertfall min mening
animal Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Alle var igrunnen fine. Rangering: Marthe Mina og Nadia
Maya1986 & Leah Marikken<3 Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Mina å Nadia er utrolig fine navn syntes jeg )
SALI-mor Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Hunden min heter Nadia, og hun er ei herlig blid jente, så det navnet har jeg sansen for =) Ellers synes jeg også Mina er fint, men enig med de andre her som synes det navnet begynner å bli mye brukt. Marthe er litt "tungt" etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå