Gå til innhold

Mina, Nadia eller Marthe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe med navn her??

 

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dattern min har fått navnet Mina:) Veldig fornøyd med det

Skrevet

alle er fine navn, men Mina syns jeg er mye brukt........så ville nok valgt et av de andre....

hmmm..Nadia klang fint..........

Skrevet

Enig med anonym over her,Mina er ett kjempefint navn,men begynner å bli mye brukt nå.. Nadia er bedre da er hvertfall min mening :)

Skrevet

Alle var igrunnen fine.

Rangering:

Marthe

Mina og Nadia

Skrevet

Mina å Nadia er utrolig fine navn syntes jeg :o)

Skrevet

Hunden min heter Nadia, og hun er ei herlig blid jente, så det navnet har jeg sansen for =) Ellers synes jeg også Mina er fint, men enig med de andre her som synes det navnet begynner å bli mye brukt. Marthe er litt "tungt" etter min mening.

Skrevet

mar¨the.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...