Gå til innhold

hvor mye sover deres 2-3mnd gamle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min sover mye, hun er våken ca 1,5 time mellom på dagtid, sover da mellom 1 og 3 timer av gangen. ca 4 timer i strekk på nettene. Er dette mye eller vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes ho sover bra jeg:) Min sover stor sett små halvtimer på dagen og sover alt fra 3-8 timer i strekk på natta.

Skrevet

Linéa sover også mye. Blir grinete når ho har vært våken i 1-2 timer på dagen. Sover veldig variabelt. Natten sover hun ganske bra nå for tiden. Våkner en til to ganger.

Skrevet

Jenten vår er 2 mnd og sover 1-2 ganger om dagen (1-3 timer pr gang)

På natten sover hun 6 timer i strekk så 2-3 timer til før vi står opp. Sovner alltid i vogn/bil utenom hvis vi drar noen steder

Skrevet

Hele tiden føler jeg...! Har en datter som blir tre måneder 25/09 og hun er våken toppen halvannen time på dagen før hun sover en time eller to og sånn går det. På natten sover hun fra rundt 20 til et sted mellom 06 og 08. Har skjønt at jeg er bortskjemt med nattesøvn, ja. ;-) Men sørger alltid for å "fylle henne opp" skikkelig på siste amming. Jeg pumper hver kveld før jeg legger meg (har vært plaget med brystbetennelser) og gir henne dette som tillegg til siste amming neste dag. Hun blir breddfull, sovner momentant og sover deilig lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...