Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 må dere holde på brystskjoldet mens dere ammer? Jeg må det for visst hun flytter litt for mye på seg så forskyver de seg:( Er mine brystskjold kanskje slitne siden det skjer? Har brukt samme 2 i 4 uker..
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg måtte også det...hang aldri fast. Brukte de samme i 4 uker....har nå klart å slutte.
no more babies Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg brukte brystskjold de første to mnd etter at vesla ble født. Fikk tips av de på barneklnikken på Ullevål (hun er prematur, derfor var vi der) om å væte skjoldet før jeg satte det på. Det funket til en viss grad, men synes allikevel det ble mye søl. Plutselig datt det av, det vrengte seg eller forflyttet seg, som du sier. Men har aldri hørt at de kan bli for slitt? Jeg brukte de samme hele tiden mens jeg ammet med brystskjold. Tror kanskje dette er noe man må leve med. Må si det var deilig den dagen vi klarte å slutte:-)
Tigergutt Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg brukte brystskjold de første 2,5 ukene. Mine satt aldri fast......de forskjøv seg hele tiden. Jeg ble så inmari lei av å bruke disse, og siden sårene på brystknoppene hadde forsvunnet, fikk jeg hjelp av barselpoliklinikk til å få babyen til å ta bryst uten skjold. Faktisk måtte jeg få hjelp for å få babyen til å suge uten skjold. Hun hadde matnekt en hel dag, og på kvelden kapitulerte jeg og tok i bruk skjoldene igjen. Etter 5 min hjelp i fra barselpoliklinikk sugde babyen uten disse. Lykke til!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 har nesten aldri det problemet, vetikke hvilke du bruker? Jeg bruker avent sine. De sitter stort sett der de skal:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå