Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 min lillegutt på 6 mnd, nekter til stadighet å se meg inn i øynene, jeg prøver så kan jeg kan å få blikkkontkat, men han vrir seg til alle mulig veier. spesilet vanskelig er det hvis han er i armene, er han i en annens armer kan han møte blikket mitt noen sekunder. det hender da av og til at vi veksler blikk lengre, hvis han ligger på gulvet og vil tuller, men d er sjelden. andre som har d sånn? er litt redd med tanke på autisme. pliiiiiis svar.
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Har hørt om flere som har bebiser som unngår øyekontakt når de sitter på armen. Mulig det blir for nært / intenst for de. Gutten vår gir godt med øyekontakt, men blir mer unnvikende når han sitter på armen eller i fanget. Da kommuniserer han heller med de på andre siden av bordet.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hadde slik her også rundt da. Hadde aldrig tid til å se noen i øynene som holdt ham. Dette ble bedre med tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå