Gå til innhold

_Noen single fedre her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert mange single fedre. Eg kjenner nokon. Men, eg tviler på at dei sitter her på nett.

Skrevet

Du kan "få" eks'en min:-) Men nå er ikke han noe å samle på, ettersom han ikke klarer å være trofast.

Du er uansett på feil forum hvis du er ute etter kar, tror ikke de vanker så mye på denne siden.

Skrevet

Prøv krangldesiden, det er debatten med flest menn.

Skrevet

Hei...singel pappa her...står litt lite om deg her, som f.eks alder på de du vil møte...hvor i landet du er...

Skrevet

jeg er på øst landet. Alder har ikke så mye å si,men et sted mellom 22 - 35,selv er jeg 25... Du da? Og hvor i landet er du?

Skrevet

Jeg er i slutten av 30årene, bosatt nordpå, fast jobb og enebolig...trener en del, liker å gå på jakt og fisketurer, og jeg reiser en del rundt om i landet...

Skrevet

jeg vil også bli kjent med en alenepappa :-) hvor i nordnorge kommer du fra? jeg er fra nordnorge også

Skrevet

Jøss, du høres jo ut som virkelig noe for meg da....:-)

nordpå=Tromsø?

Skrevet

Hei du som vil ha en kjekk alene pappa...

Jeg har flere single snille kamerater.. Men hva ser du etter?? VIl du ha en flørt?? eller mer seriøst?? Alder osv.. Har 2 snille kamerater som hadde passa veldig godt, gi meg en tilbake mld så ska jeg sende deg innfo og bilder,,, Så kan du se da veit du.. Blir spennede dette her,,hehe

Ha en fin kveld,,,

Skrevet

Er av og til i tromsø....møtes???

Skrevet

Om det var meg du mente Tussimor, så tror jeg at dine kompiser bor på andre kant av landet fra meg. Jeg er i Tromsø, og bor ikke du sørpå en plass...litt tungvidt, dessverre, men jeg setter meget stor pris på omtanken, for jeg tror jeg trenger litt hjelp :-)

Og til anonym som av og til var i Tromsø...

Greit nok at jeg fremstår som desp (?) men å møte en helt anonym fra nettet, det går grensa for meg...kom med litt mer her, så får vi se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...