Gå til innhold

Litt opplysninger om oss...


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Litt kort om oss selv, så finner vi fort personer å "sammenligne" oss med.. =o) Det er ikke alle som har skreve det på teminlista...

Hva er alder, bosted, føste eller har barn fra før, termin..

 

Jeg er 25år, Ålesund, første barn, termin 25 April...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24 år, han 26, fra Stavanger. Giftet oss i fjor med litt mage (hehe) og har en datter på 10 mndr. Har termin 25.4 og gleder oss masse til å ha to små krabater i hus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år,bor på frogner i akershus, termin 04.april;), dette blir våres første barn: ) Venter tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere..:-)

Jeg er 31 år, har ingen barn fra før. Har termin rundt 10 april:-)..Bor i Trondheim (på byåsensiden) i eget hus med samboer og hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, kommer opprinnelig fra Sortland, men har bodd i Tromsø de siste 6 årene. Har termin 8. april, og dette er vårt første barn:) Samboer og en kattepus på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Jeg er 33 år og bor i Larvik sammen med min kjære samboer.

Dette blir vår første og har termin 22.april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er akkurat fylt 30 og jeg venter den første sammen med min mann gjennom 10 år (gift 5 av dem). Bor på St. Haugen i Oslo, men er opprinnelig nordlenning. Det blir spennende dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 26 år, samboer, fra kolbotn,men akkuratt kjøpt leilighet på mortensrud! Skal ha min først og har termin 6 april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en "gammel" førstegangsmor på 37 (men føler meg akkurat passe gammel altså... :-) ) Jeg bor i Oslo med samboer og hund og vi gleder oss masse til det planlagte ønskebarnet kommer.

Jeg har termin 7.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...