Gå til innhold

Støl i magen........symptom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Lurte bare på en ting. Har IKM i løpet av noen dager, og er så veldig støl i magen i dag, selv om jeg ikke har gjort noe spesielt. Kan det være et symptom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du,

Grådig bra spørsmål for det lurer jeg også på. Jeg våknet på morningen i dag og var så støl i magen, høyt opp like under ribbeina... Håper noen kan svare...

Skrevet

Ja, noen som er gravide opplever å være stø i magen, akkurat som om man har tatt mange sit-ups. Men det er også et godt kjennetegn på tanta... Håper at det er tegn på svangerskap hos deg da :-)

Skrevet

Ganske høyt oppe hos meg også ChriVil Godt over navelen, ved ribbeina. Skulle tro jeg hadde hatt en skikkelig treningsøkt med magetrening....hehe

Skrevet

aldri vært støl i magen når jeg har ventet på tanta før da....håper det er graviditet det betyr....hehe

• 2 år senere...
Skrevet

jeg puffer litt på denne jeg...

jeg har fått denne følelsen av stølhet NÅ etter TR har vært her for 3 dager siden.

jeg har ikke gjort noe som skulle tilsi at jeg skulle bli støl i nedre del av magen like under navlen...

Skrevet

jeg var grusomt støl i magen fra ca en uke etter el,men det satt mer nederst i magen! så stølhet kan godt være et symptom!

Skrevet

hm... skjønner bare ikke hvorfor jeg skulle være støl nå.... hm... men klart kan jo bare være meg som ønsker barn så sterkt at jeg pådrar meg en masse symptomer jeg ikke skulle hatt....

Skrevet

Man kan jo bli støl av å prøve masse også! Jeg har hatt ryggvondt en tid, og begynner å skjønne tegninga nå...

Skrevet

vi bor ikke sammen enda da... så det er ikke prøving heeele tiden ;)

og er en uke siden vi traff hverandre nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...