Gå til innhold

Jeg har aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

møtt en frekkere svigemor. Vi bor veggivegg og hun kommer stadig om bare skal låne han, sånn har det vært siden dag en, når jeg satt og ammet måtte hun bare holde han litt. Ikke rart han snur seg når hun bare kommer rett inn uten å banke på engang(!) Hver gang de har besøk skal hun vise han frem og nå kommer hun bare å henter han, selv om vi sitter ved middagsboret, han er ferdig med å spise, men det er da koselig at vi alle sitter til resten er ferdig også.... Jeg blir gal snart, er det jeg som overreagerer eller??? Jeg er oppvokst i byen og er ikke vant til sånt, men har havnet på landet veggivegg med svigers, gjett om jeg angrer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SI IFRA... ikke finn deg i det, men du kan jo prøve å si det på en fin måte.

Hadde i alle fall ALDRI godtatt det der.

REtt og slett uforskammet og respektløst..

Skrevet

Kan du ikke láse utgangsdóren? Og gi klar beskjed om at ungen skal laere seg til á sitte ved bordet til alle er ferdig med á spise, og at hun derfor má vente. La kaill´n ta seg av det - siden det er hans mor. Og nei, jeg synes ikke du overreagerer.

Skrevet

Takk, begynner snart å lure om det er MEG det er noe galt med. Klart hun er en stolt bestemor, men det får da være grenser!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...