Gå til innhold

Hun datt ned fra senga! Flere som har fallt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet så redd jeg ble! Ble selvsagt veldig redd og skrek ei stund. Så ville hun sove. Legekontoret sa hun ikke skulle sove den første timen etterpå, og da jeg vekte henne var hun helt slapp og fjern. Men heldigvis bare til hun kom på leketeppet sitt. Nå er hun helt som hun pleier, spiser, ler og leker. Da må det vel ha gått bra? Hun måtte vel sutret litt eller vært litt fjern hvis hun hadde skadet seg på noe vis?

Flere som har opplevd at babyen har fallt ned?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får si som en vennine sa til meg : Der er to typer barn, de som har falt ut av senga og de som ikke har falt ut av senga, enda....... :-)

Skrevet

datteren min falt ut av sengen for noen uker siden..skal love deg jeg var redd etterpå..men det gikk bra da.jeg våknet om natten av at hun hylte jeg... skal love deg at det stakk langt inn i morshjerte mitt da... men det tok bare ca1 min før hun smilte og var glad i gjen...ringte legevakten og de sa jeg måtte følge med henne, vekke henne ofte osv.. men hun var helt fin hun..tror det skjer med alle..ut av sengen eller ned fra stellebordet...

Skrevet

Tror det skjer med alle!!!!! Det var vel å ta i... Det skjer ikke med alle, å det bør ikke skje i det hele tatt... Men selvfølgelig kan uhell skje.. Å gjør det det så bør regel nr.1 være... KONTAKT LEGE!! Så får de fortelle deg hva du bør gjøre, og ikke spør alle bedreviterne her inne. For de,uansett hva de selv tror, har ikke kompetansen til å svare på noe slikt!! Basta.

Skrevet

Duverden.

Man skal vel være temmelig begrenset før en ikke har kompetanse til å svare på om en har et barn som har fallt ut av senga.

Som sagt har vi kontaktet lege.

Innlegget ble skrevet i et stadium der det hadde vært godt å høre at flere har opplevd det samme og at det har gått bra.

Skrevet

Felles skjebne, felles trøst. Jeg har også undervurdert snuppas tempo, så hun fikk seg dessverre en liten flytur fra foreldresengen (heldigvis via en stabel dyner) og ned på gulvet. Som de andre her har skrevet: Hun skrek, og ble tydelig skremt (akkurat som mamma'n), men det gikk helt fint. Og som deg, ringte jeg legevakta, og fikk beskjed om å følge med på henne, men det gikk helt fint med henne.

Ikke noe morsomt i det hele tatt når sånt skjer, men dessverre er vel livet sånn at en og annen ulykke kommer de fleste barn ut for på et eller annet tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...