Gå til innhold

Doktor Trolle/Majorstuaklinikken


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner til Trolle ved Majorstuaklinikken? Vurderer å bestille time til duotest+ ultralyd i uke 12 for å sjekke downs. Men er skeptisk til klinkken etter alt som har stått på disse sidene.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei..

Dr.Trolle er en veldig koselig lege som tar seg god tid og forklarer d du vil vite. jeg var selv der for innv.ul og han fortalte hele tiden hva han så og om alt var ok..

han kan virke stressa men er ikke det.. så jeg anbefaler han gjerne..nå ble jeg gravid og slapp noe mere oppfølging hos han men kan godt tenke meg en 3d ul der ..han forklarte oxo hva vi skulle gjøre hvis d ikke klaffet,så jeg var veldig beroliget etter timen hos han..

 

LYKKE TIL.. =)

Lenke til kommentar

Dr. Trolle er KJEMPEFLINK!!!!

Han kan absolutt anbefales. Han er utroig dyktig, forklarer nøye, og tar pasienten seriøst til enhver tid. Jeg vil faktisk strekke meg så langt å si at han er den beste gynekologen jeg går til (er på både Røde Korr og Volvat, bytter litt på alt etter hva jeg skal). Dessuten har de de aller beste apparatene på Majorstuaklinikken; man ser barnet utrolig godt og tydelig. Vi sjekket selv foster i uke 12 og han tok seg god tid og forklarte i vei. Lykke til :) Det er verdt hver krone...

Lenke til kommentar

Meget bra lege!!!!

 

Vi var der både i uke 6 og i uke 12. Han er flink til å forklare og i tillegg er han veldig omtenksom når han snakker med pasienter (tror han veier opp sine ord før han sier noe).

 

Følte meg veldig bra behandler der - verdt hver en eneste krone!

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet på den klinikken.... og dr Trolle er veldig dyktig. Har aldri opplevd noe klager på han, men derimot kjente jeg igjen mye som har blitt skrevet om de andre.... Jeg har selv vurdert han nå.... kjempekoselig, tar seg god tid

Lenke til kommentar

Annonse

Har vært hos dr. Trolle, ikke i forbindelse med svangerskap, men vanlig gyn. undersøkelse, sikkert tre år siden. Men han var veldig flink og kan trygt anbefales. Tror vel kritikken går mer på enkelte personer enn klinikken i helhet, og som du leser er det mange her som liker Trolle. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...