Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg bor i Oslo og er alenemor til en gutt på ca 3 år. Har veldig lyst til å komme i kontakt med andre i samme situasjon, for å utveksle erfaringer og råd, men også for at ungene evt kan leke sammen og man evt kan finne på ting i helgene osv. Noen som vil bli kjent med oss?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Ja, jeg vil bli kjent med dere, trenger flere veninner og gutten min fyller 3år i januar. Hvor gammel er du og har du msn?
fantejenten:oP Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 jeg vil gjerne, men bor i bergen jeg:o(
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 jeg vil å..... bor i vestfold, er ikke så langt
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg er i 20-årene, gutten er 3 år ca. Jeg har msn, men har ikke så lyst til å legge den ut her, av forskjellige årsaker. Prater gjerne med deg, så du kan legge ut din adr, og så legger jeg deg til:-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Nei, Vestfold er jo ikke så langt. Det er mulig å ha kontakt da, og kanskje treffes en gang inni mellom. Legg ut msn adr din du også, så legger jeg deg til :-)
Leeloo76 Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Dere som bor i Oslo kan også ta kontakt med Marte nettverkssenter, det er et tilbud for aleneforeldre som ligger under Røde Kors, helt gratis. Jeg bor dessverre ikke i Oslo lenger, men tilbudet virket kjempebra. Legger ved link til nettside om dem. http://www.redcross.no/Article.asp?ArticleID=7312
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Send meg msn adressen din på denne adressen da, så legger jeg deg til for i min er hele navnet mitt, men jeg har en annen mail adresse som du kan skrive på: [email protected] Hilsen hun som svarte deg først.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 jeg vil også gjerne bli kjent! har en gutt på 2,5 år legg meg til om du vil [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå