#gurimalla# Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Det hadde vært litt morsomt å sett hvor mange vi er? Og hvem vi er? Lettere å kjenne igjen nickene etter hvert også,føler at man blir litt bedre kjent. Jeg for min del er innom forumet flere ganger i uken,men ikke hver dag. Da sjekker jeg litt hva folk lurer på osv, og noen ganger sender jeg inn sp.mål selv. Hvor ofte og hva bruker dere forumet til? Bruker dere chatten? Jeg har prøvd meg der,men følte at det ble vanskelig å komme i kontakt med noen der. Virket som det var en fast gjeng som kjente hverandre godt.... Ble litt uttafor... Klem
Glad_mor Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 gutten vår er 8mnd om en uke:) Bruker bare forum her, både til å sjekke hva andre lurer på og mine spørsmålene:)
Line_78 Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hei! Gutten vår er også ca 8 måneder. Har du vært inne på januarklubben? (klikk på Klubbsider i menyen helt til venstre). Der inne er det foreldre med babyer som er ca like gamle. Er ikke veldig mye liv der, men hvis vi er flere som skriver der blir det jo mer liv :-)
Crazywoman Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Mitt gull er 8,5 mnd. Bruker dette forummet, skravlesiden og klubbsiden (den liker jeg VELDIG godt!).
Snorkfrøkna Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Snuppa mi er 8 måneder om få dager. Jeg bruker forumet, stort sett bare kikker jeg, av og til svarer jeg. Er stort sett inne hver dag. Er nesten bare her på Småtroll 1-2 år, synes skravlesiden blir for stort (det går så fort der, meldinger forsvinner med en gang. Er litt koseligere her inne, synes jeg!) Var inne på januar-klubben for mange måneder siden, men der skjedde det jo ingen ting, så det sluttet jeg med.. Kanskje jeg skal begynne å gå inn der igjen?? Bruker ikke chaten.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Min blir 8 mnd nå den 23.sept. Er innom her daglig, men ikke alltid jeg skriver/svarer på innlegg. Er her på "Småtroll 0-1 år" og på "Skravlesiden". Bruker ikke chatten.. =0)
MintCondition Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Guro ble 8 mnd den 13. Jeg bruker stort sett småtroll 0-1 jeg, føler ikke at jeg kommer "inn" på skravlesiden. For klikkete etter min smak, og for mye vissvass. Her er det liksom mer konkrete spørsmål med som oftest gode svar!
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Hei, min datter blir 8 måneder den 22 september... Har vært litt på klubbsiden, men det er så liten aktivitet der. Greit å spørre om råd og sånt der, det er jo alltid noe en lurer på
Gruffalo Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Har en gutt som blir 8 mnd 27.9. :-) Er ikke kjempeaktiv her, slenger inn noen spørsmål i ny og ne, og hender at jeg svarer noen ganger (sånn som nå .. hehe).
#gurimalla# Skrevet 18. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2006 God ide! Der har jeg aldri vært...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 Hei! Ja gutten min ble 8 mnd. i går:) Jeg er innom så og si hver kveld, ser litt på innlegg, og svarer på det jeg får til/orker/har tid til å svare på Jeg bruker ikke chatten nei. Husker jeg prøvde det en eller to ganger da jeg var på barnimagen. Men følte det også sånn som du beskriver det da. Så det har ikke blitt mere av det:) Men trives godt på småtroll 0-1 og skravlesiden da:) Så pleier jeg å bli med på dib-treff.
Hilde85 Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Jenta mi bli 8 måneda 30 september:) Jeg bruker å være på småtroll 0-1 år:)
HeleneSinMamma=] Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Jenta mi blir 8 mnd 1 oktober:) Er ganske ofte her inne, kikker mest, spør hvis det er noe jeg lurer på, og svarer av og til.. Morsomt å se hvordan andre har det, hva babyene på samme alder spiser å hva de gjør osv. c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå