Gå til innhold

Plutselige skrik om natten! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 3 mnd har alltid sovet godt om natten, men de siste par ukene har hun plutselig satt i de skikkelige hylene om natten. Hun gjør dette i søvne, og roer seg ikke før vi har tatt henne opp. Kan da legge henne rett ned igjen, og hun sover seg gjennom hele greia. Har forsøkt å la henne gråte litt, men da blir det bare verre.

Noen teorier på hva det kan være? De har vel ikke mareritt så tidlig?

I perioder kan hun skrike til hver time natten igjennom, det begynner å bli ganske slitsomt...

Litt trøst i form av at dette er helt vanlig eller at andre har opplevd det samme hadde vært godt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sønn er akkurat 3 månder i dag å i går natt begynte han plutselig å hylskrike i søvne. tok litt tid å roe han. det var skikelig fælt å høre på at han hylte slik. jeg tror han hadde mareitt.

Helsesøstra sa at hvis de blir litt overstimulert kan de bli veldig urolig i søvne og ha mareritt. jeg har hørt han pipe litt før i søvne, mn aldri slik som i går. Håper han slipper flere slike drømmer=)

Skrevet

Datteren min er også slik i perioder, og det er alltid når hun har sovet for lite på dagtid. Da er hun for det første overtrøtt når hun skal legges, og så våkner hun opptil annenhver time med skikkelig sår gråt, og vi må bruke lang tid på å roe henne. Tror også det er verre de dagene det har skjedd mye, kanskje hun da er overstimulert som jeg har lest flere ganger her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...