Gå til innhold

innbydelse til dåp...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sendte dere ut? Og hvor lenge før?

Og hvor mange hadde dere i dåpen, middag, koldbord...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dåp i går. Vi hadde dåpen hjemme og siden vi ikke bor i noe stort hus måtte vi begrense antall gjester og det innebar at det ikke var noen i dåpen - foruten hovedpersonen. Vi var 17 til bords og serverte sodd (enkelt og godt). I tillegg serverte vi kaker (3 stk) og kaffe.

Dåpsinvitasjonene sendte vi ut for halvannen måned siden. Kjøpte noen pene invitasjonskort på bokhandelen.

Skrevet

Har ikke hatt enda, men tenkte å sende ut innbydelser ca.1 mnd før.

Vi har planer om snitter og kake/kaffe. Gjør det enkelt...vi blir ca.20 personer

Skrevet

Jeg laget innbydelsen på PC med "Photo Impression" og "Power Point". Hadde flere små bilder av dåpsgutten på invitasjonen. Printet på stivt og fint papir og sendte i posten. Tror jeg sendte ut invitasjon 1.5mnd før dåpen. Ville få de ut før fellesferien, derfor så tidlig.

Vi hadde dåpen hjemme. Var 17 med stort og smått. Bestilte Tapas. Veldig bra! Valgte ut retter som jeg mente passet for både store og små. Falt bra i smak hos alle (tror jeg). Hadde 4 kaker.

Langbord. Hvit duk med blå/beige dekor.

Mange har sanghefte vet jeg. Vi droppet det, da flere i familien ikke er noe glad i å synge.

Skrevet

Hei:)vi hadde dåp igår faktisk;)laget egne invitasjoner med bilde av tuppa,sendte ut 2-3uker før...(tror vi kanskje var litt seine),men hadde ingenting å si for alle bodde i nærheten, vi var 25stk,kun nærmeste familie da..hadde sodd med poteter,gulrøtter og purre.kaffe og kaker.veldig enkelt og greit;)og billig ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...