Gå til innhold

Dere som har barn med melkeallergi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mme gir dere som ikke ammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ga ProSobee Soyamelk til sønnen vår, er lenge siden det nå da. Fikk den på resept og hentet den på apoteket. Egentlig svindyr, men vi fikk den gratis pga blåresept da...

Skrevet

Nutramigen. Den koster sånn ca 250 kr på boks, men på blå resept er den gratis. Har ikke prøvd noe annet enn den, men tror den er veldig bra. Hun har aldri blitt noe småfeit eller lubben uansett hvor mye hun har drukket, bare muskler. Kan jo være en genetisk greie også da.. men. :D Det er ikke fra meg isåfall. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...