Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hvilken mme gir dere som ikke ammer?
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Vi ga ProSobee Soyamelk til sønnen vår, er lenge siden det nå da. Fikk den på resept og hentet den på apoteket. Egentlig svindyr, men vi fikk den gratis pga blåresept da...
veronica_81 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Nutramigen. Den koster sånn ca 250 kr på boks, men på blå resept er den gratis. Har ikke prøvd noe annet enn den, men tror den er veldig bra. Hun har aldri blitt noe småfeit eller lubben uansett hvor mye hun har drukket, bare muskler. Kan jo være en genetisk greie også da.. men. Det er ikke fra meg isåfall. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå