Gå til innhold

Hva ler dere skikkelig av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på alle de springende trådene på DIB, selv om det selvfølgelig er sabla god underholdning...

Tenker på komiker/film/TV som får deg til å hikste, grine og hyle av latter?

Mine favoritter, som jeg kommer på i farta, er:

- pavesketsjene til Trond Viggo

- Birger-figuren til OJ

- Tårnfrid

- Monthy Pyton

- Mad TV

- Kongen av Queens

Jeg ler omtrent ikke av:

- 'Allo 'Allo

- American Pie og lignende

- Mannen med den nakne pistol

- Kristian Valen

- Alle elsker Raymond (ler av og til av faren da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sååå sansen for Monthy Pyton og Mad TV, men ellers kan jeg nesten signere på lista di. I tillegg MÅ jeg ha med Team Antonsen (minus C Schau!) og da aller mest Åpen Post-gutta.

Skrevet

Jeg signerer din liste og i tillegg elsker jeg Åpen Post også!!!

BOOOKA MII og Kaaaaaaaaaaari Bræmmmmmnæs ;-)

Skrevet

Jeg ler av hverdagshumor i det virkelige liv... Alt det rare som skjer mellom mennesker... Ler masse på telefonen når jeg snakker med Attpåklatten... Og tro det eller ei; jeg ler masse på jobben (selv om jeg jobber i barnevernet...) Egentlig ler jeg ganske mye, men sjelden av TV-underholdning...

Skrevet

Pavesketsjene er helt konge!

Og så syns jeg Hege Schøyen og Kjersti Holmen er kule,

og Melonas!

Og når Pernille Sørensen parodierer MetteMarit, da ler vi så vi triller ut av sofaen her!

Og da de nye gitarkameratene ble parodiert her for en uke eller to siden, var det også høy stemning her hjemme c",)!

Skrevet

Ja, jeg ler heldigvis en god del på jobben, jeg også. Mange tørre ingeniører som er ufrivillig morsomme :)

MetteMarit er dødsbra!! Jeg lo så jeg grein første gang jeg så den. Skrattet godt på lørdag av Kjersti og Hege. Og av Haaaaallleluuuuuujah også. Kæm faen e Askil Holm? He he he....

Skrevet

He he....ja tonetroll, vi ler jo så jeg nesten kjører av veien noen ganger!!! Hva skulle vi gjort uten humor - skulle vi bært all probleman? ;-)

Skrevet

Jeg ler av kjæresten min som er så utålmodig. Så har jeg fått latterkrampe utallige ganger i kirken når jeg sang i kor før. Herregud!! En gang da jeg sang i Oslo Domkor skulle sølvguttene synge også var det en panfløyte fyr som skulle spille litt først. Dette var på begynnelsen av 90 tallet, etter at panfløyte hadde vært så utrolig populært gjennom hele 80tallet. Det var bare det at denne panfløytisten var litt sent ute, så det lød så utrolig oppbrukt og patetisk når han spilte, så det var umulig å sitte der på utstilling i kordrakten med lommetørklet på lur. Latteren bare veltet fram så jeg måtte holde meg for ørene og se ned i gulvet.

En annen gang var på sykehuset etter at jeg som 14 åring hadde operert en liten tå og havnet på et 7 mannsrom med bare gamle damer som hadde operert hoftene. Utpå natten ba den ene om bekken også prompet hun hørte jeg, også sa jeg til meg selv at "nå var jeg blitt så voksen at jeg ikke trengte å le av promp", men bare denne tanken fikk meg til å eksplodere i høye lattersalver der inne i rommet, i mørket mitt på natten og flere av de andre gamle damene måtte le også, mens sykepleieren ble sur og hentet et skjermbrett:)

Må si jeg likte disse gamle humorgutta ;lystad, mjøen, fleksnes.

Lille lørdag, åpen post var herlig og han svenke gustavson eller hva han nå heter er jo gøy. Borettslaget var litt gøy også.

Ler rett og slett av det absurde i situasjoner når det absolutt ikke er lov å le. Når ting blir stivt, kunstig og alvorlig:)

Skrevet

Gudameg, nå ler jeg så jeg nesten tisser på meg - den prompehistorien var ubetalelig!!! c",)

Jeg har også en tendens til å le av upassende ting og i upssende situasjoner - og har et par venninner som særlig får frem dette i meg. HVis vi er sammen når slike ting skjer, kan vi ikke se på hverandre engang uten at det fåt katastrofale følger.

Og så har jeg ei venninne som ler når folk ramler og slår seg - hun klarer bare ikke å la være. Vet det høres litt slemt ut, men hun er en type som ikke har noe vondt i seg, så det blir aldri tatt ille opp.

Skrevet

Ha ha, nå ler jeg godt igjen!

Promping og folk som ramler er jo bare komisk!

Hadde glemt svensken i påskenøttene med de praktiske tipsene "jooo.... " Hi hi hi hi, og sola skinner i dag :)

Skrevet

Bertil er en højdare!!! "joooo - aaajjjj...."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...