Gå til innhold

Hvor mange av dere Vet dere hadde Samleie på EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vet dere får jente? Det heter jo seg at S på EL gir gutt og før gir jente! MEN stemmer dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt EL-test vi da så vi fikk kraftig EL-strek på testen den mandagskveldn, men hadde ikke sex før ettermiddagen etterpå(tirsdag) (ler*) og kvelden (onsdag)etter den igjen.... så vi vet ikke NÅR vi ble gravide for å si d slik... hvilken gang som klaffet... hehe..

Etter at EL-streket er kraftig så er det 24 til 48 timer til eggløsning...

vanskelig å si uansett da NÅR eggløsning finner AKKURAT sted...

:)

Skrevet

Det sies at guttesperm er "tregere" til å svømme enn jentesperm... derfor trenger guttespermene lengre tid fram til egget...

Jentespermen er både raskere og sterkere, (tåler mer)..

har ikke vært på UL enda, men skal neste uke (28.) så vi får se hva det blir.. hehe..

hadde også eggløsning i månedsskifte så vanskelig å se på kinesiske fødselskartet for meg, da mai var gutt og juni var jente...

*LER*

:)

Skrevet

Vi brukte EL test og hadde samleie da. Får gutt

Skrevet

jeg VET når jeg hadde el pga at jeg tempet. Men jeg hadde sex hver dag 3 dager før og en gang på el dagen. Så går vel ikke an å finne ut av det da. men jeg venter jente

Skrevet

Har hørt akkurat det motastte. Guttesperm er raskest men tårler mindre enn jentesperm som er tregene men mer utholdende. Derfor skal visstnok sex på EL kunne gi større sjanse for gutt. Men dette stemmer ikke på meg ihvertfall som venter jente :-)

Skrevet

Akk som Tryne_31.12.06 her, så hadde jeg kos 3 dager før el og så igjen på el dagen.. Og jeg vet at det var el dagen, for jeg også tempet... Så på forhånd er det vanskelig å tippe kjønn..

Men forrige gang hadde jeg KUN kos 4og3 dager før el, og ingenting nærmere enn det.. (tempet den gangen også) og det ble JENTE.. så jeg tror på denne teorien om at jente-svømmerne er mere utholdene..

Så denne gangen er jeg spent på om det var 3dager-før-svømmerne som kom først eller rett-på-el-svømmerne. Det får jeg vel kanskje vite på Ul om 2 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...