Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Mannen min og jeg har alltid hatt et aktivt og deilig sexliv! Og det er viktig for oss begge! Vi liker å prøve ut nye ting og stillinger, uten at jeg skal påstå at vi er av de mest vågale. Hovedsaken er at det gir oss mye glede og jeg føler at det er nødvendig med sex for at jeg skal trives og være tilfreds med livet. Sånn har det alltid vært. MEN nå som jeg er gravid så blir jeg ikke skikkelig kåt lenger. I mitt forrige svangerskap var jeg kåt hele tida. Nå skal det uendelig mye til. Det verste er at jeg ikke blir våt i skjeden. For lysten er jo tilstede. Jeg vil ha kos og nærhet. jeg vil gjerne tilfredsstille mannen min i det minste f.eks. med suging, men heller ikke det tenner meg lenger. Det vil si, jeg liker det og blir kåt i hodet, men ikke i kroppen. Nå gleder jeg meg bare til magen blir borte og jeg kan nyte sex igjen. Noen som har det på samme måten? Tips for å tenne mottas med takk! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hva med å se på opphissende filmer? Jeg opplever av og til at det tenner og gjør meg våt selv om jeg i utgangspunktet ikke var så veldig kåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå