Gå til innhold

Noen tips om julegaver til ungdommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 tanteunger, gutter på 13, 14 og 16 år. Hva kan jeg kjøpe til jul? Tidligere har jeg alltid kjøpt gavekort på kjøpesenter, men litt kjedelig å kjøpe det samme hver jul. Har også 3 jenter (tanteunger) på 12, 17 og 20, tar imot tips. Er tidlig ute, men men tiden går fort:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenåringsgutta i familien ønsker seg oftest gavekort på musikk, så de får det. Til en av jentene kjøper jeg en genser el. på feks WOW.

Skrevet

kommer ann på hvor "langt" de er kommet.. jentene tenker jeg på da.

når jeg var 17 hadde jeg alt begynt å samle på ting til eget hjem, og satte kjempepris på mikkmakk til hjemmet.

mine venninner prioriterte andre ting, og ville kanskje satt større pris på feks klær.

til hun på 12 passer klær på WOW

til hun på 17 passer klær/gavekort fra HM, Vero Moda...

til hun på 20 blir det samme som hun på 17.. Eller Lene V har også en del fint.

Kommer jo an på stilen til personen også.

Skrevet

Takk for gode tips. Må nok tenke litt til, er ikke så glad i å kjøpe klær. Ikke lett å vite hva de liker.

Skrevet

Gutter er jo veldig gla i å bruke voks i håret. Du kain jo kjøpe en skikkelig en til dem,på frisørsalong. Renati er godt likt av alle. Jenter er litt vanskeligere men gavekort på musikk,sminke,undertøy,klær... alt etter hva man skalø legge i det.

Skrevet

Hva med bøker? Bøker er egentlig en veldig lettvinn gave :D siden de er lette å få byttet - og bokhandlere har jo faktisk ganske mye annet nå for tiden enn bøker så om de absolutt ikke vil ha bøker kan de bytte det inn i andre ting...ringenes herre er jo en ide til både 16 og 17 åringene. kanskje også 20åringen også for den saks skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...