Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Er det grei alder når jenten er 6 mnd...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Det beste er å begynne mellom 3 og 6 mnd har jeg hørt. Når de blir 6 mnd mister de lukkemekanismen (eller hva det nå heter). Men det er selvfølgelig aldri for sent
Sivalur Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 De fleste anbefaler å begynne mellom 2 og 6 mnd. Begynn når det passer for dere, 6 mnd er ikke for sent.
mai mammaen til to Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 jeg har akkurat begynt selv,og de sa at det aldri er for seint..man bruker ikke den lukke refleksen lenger...man trener barnet opp til å holde pusten..det går helt fint å begynne når baby er 6 mnd
3tettesmå Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Vi begynte når sønnen min var 3 mnd. I gruppa vår er alderen mellom 3 og 6 mnd. Jeg merker ikke noe særlig forskjell på ungene, men de eldste er kanskje litt mer livlige, men alle ungen stortrives i vannet. Er kjempe fornøyd med babysvømmingen - tror ikke alderen er så viktig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå