Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Min siste eks og jeg er enda ikke på talefot. Og det er jo synd for sønnen vår sin skyld, men nå lurere jeg virkelig på hva som skjer. Arbeidsgiveren til eksen min ringte i dag tidlig og ville prate med meg. I all verden. Jeg har sett mannen 2 ganger i hele mitt liv... Har sendt søknad om høyere bidrag til trygdekontoret, men det går da ikke utover arbeisgiveren? Skulle spurt hvorfor han ville snakke med meg. Men jeg er så sta også... Så nå må jeg vente helt til i kveld da... hmmm.. Hva skjer a?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Oi.... det lurer jeg på også! Kanskje han vil gå inn og megle for dere? At din ex har pratet med han, og sjefen hans er en sympatisk fyr som vil prøve å ordne opp? Fortell senere hva det dreier seg om da!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Åhh! Du MÅ fortelle hva sjefen ville!!! SÅ nysgjerrig ass...
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 oi...hørtes litt rart ut... du må fortelle hva som skjer...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Vel..........? Har du tenkt å stille nysgjerrigheten vår?? ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå