Gå til innhold

Angående overnatting på føden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. er det noen som vet om det er mulig for faren til barnet og overnatte på føden ilamme meg? Hvis jeg da har et rom for meg selv..

Bor på en ganske liten plass,så det er ikke bestandig så mange på føden samtidig. Kan dette være mulig?

Takk for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er mulig..Da jeg føda var det som å ligge på hotell..vi hadde dobbeltseng og greier..de legger alt til rette så far også skal være der..

Skrevet

Er det på sykehus med barselhotell er det greitt. F.eks på Ullevål. På små sykeshus f.eks Voss er det greitt om de har få pasienter (du føder utenfor høgsesongen)

Skrevet

Det kommer helt an på sykehuset du skal føde på. Noen steder får far tilbringe den første tiden ilag med mor døgnet rundt, andre steder er dette ikke et alternativ, der må far ordne med overnatting selv utenfor sykehuset.

Skrevet

Noen som vet hvordan det er på a-hus?

Skrevet

På A-hus blir fedrene sendt hjem for kvelden. Dere kan være sammen på fellsområdene etter "Leggetid" men spørs om du ikke trenger litt søvn også..

Skrevet

Du kan be om et familjerum på riksen, hvis du har flax så får du det å da kan pappa overnatta. Men de rummen er for de som har hatt en vanskelig fødsel og kanskje fått ett barn som ikke er helt friskt. Eller deler du jo rom med en annen. Vi fikk familjerom en natt da vår dotter hadde gulsot og jeg var helt knust.

Skrevet

Noen som vet hvordan det er på Levanger da? Skal føde der jeg.... og har kjempelyst til å ha muligheten til å samboer hos meg, også om natten, og ikke minst, slippe å dele rom med mange andre.. En venninne av meg fødte nylig på A.hus og stakkars henne måtte dele med 3 andre. endte bare med at hun dro fortere hjem. Ble bare enda mer sliten av å være der...

*termin 25.10*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...