Gå til innhold

personlighetsforandring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

den siste uken,og særlig de siste dagene har jenta mi på 6,5 måned endret seg veldig. hun er så krevende når hun er våken, maser når hun ligger og sitter,bare fornøyd når hun blir bært. hun holder knapt en time før hun blir dritsur og da er jeg så lei at jeg legger henne i senga og så sover hun igjen.blundene kan vare fra en halv time til to timer. bæsjen har gått fra å være helt bløt til hard klump,begge tennene nede har tittet frem og hun har spist grøt en ukes tid,mistet litt sansen for mme.

blir sprø av den masingen hennes,hun virker oppriktig sint. men hva er det?? er tennene årsaken til alt eller? blir jo redd for at noe plager henne også,men hun er da kvikk nok.

hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ikke kommer seg noe sted kan det være derfor hun er frustrert. De oppdager verden rundt seg og så finner de samtidig ut at de ikke kommer seg dit. Nedtur!

Holder hun på å lære seg noe nytt? Åle, krabbe e.l.? Vanlig at de er veldig frustrerte og sover mer enn vanlig rett før sånne utviklingssprang.

Siden hun sovner når du legger henne hadde jeg bare fortsatt med det. Alle babyer har perioder de sover mer enn andre ganger. Ikke gøy å være våken når man er skikkelig trøtt!

Kjeder hun seg? kanskje hun trenger noe nytt å aktivisere seg med. Er det åpen barnehage i nærheten? Ta henne med, da får hun møte andre barn.

Ellers kan det være flere tenner på gang. Er hun hard i magen bør du gi henne malt/sviskesaft eller noe annet for å løse opp.

Til slutt må jeg si at det er helt normalt med perioder da babyen er utålmodig og sutrete. Skikkelig slitsomt! Sørg for å få deg avlastning sånn at du får samlet nye krefter. Det er litt av en jobb å være hjemme med en baby. Og fatt mot, plutselig er hun en solstråle igjen:)

Skrevet

Ville holdt en knapp på tenner jeg... Høres akkurat ut som begge mine når de brygga på sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...