Gå til innhold

Erfaring med ringslynge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor jente på snart 5 mnd(8 kg) som jeg bærer en del i babybjørn. Hun elsker det, men litt tungt og upraktisk syns jeg.

Har vært inne på sidene til babyslynga og sett på Maya wrap ringslynge. Så veldig fin ut. Efaringer med denne?

Eller andre anbefalinger?

Greit å kunne lage mat, støvsuge etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med ringslynge ikke noe negativt, poden er over 10 kilo nå og jeg bruker den fremdeles.

MEN!!!: jeg angrer på at jeg ikke kjøpte ergo bæresele i steden!

Skrevet

Gå til tettinntil.com. Der er det mange erfarene bærere som kan gi tips :)

Skrevet

Hvorfor ergo bæresele?

Skrevet

Jeg har kjøpt en fra hotsling, og både jeg og snuppa elsker den. Veldig praktisk, tar 1 sekund å få den på og vips, så er babyen oppi. Går masse turer med den og da sitter snuppa som ei prisnesses og beskuer verden. Når det blir nok, er det bare å legge henne ned, så sovner hun med en gang. Godt og trygt på magen til mamman sin. Dessuten kan man ha med seg babyn rundt når man gjør husarbeid uten at det hverken belaster min eller hennes rygg. Anbefalles!!

Skrevet

Takk for tipset. Det skal jeg gjøre...

Skrevet

Du, et spørsmål til... Er det greit å ha en henne i slynga med mye tøy på, eller blir det klumpete?

Og hva er hotsling kontra ringslynge?

Skrevet

Vi har ikke prøvd med så mye klær på, men det skal gå helt fint med noen lag ull vil jeg tro. Jeg kjøpte slynga mi gjennom www.dotedot.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...