Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Har begynt å tenke på jula allerede, og tenker litt på hvilke tradisjoner jeg har lyst til å lage i min lille familie. Vil gjerne ha noen fine tips som er koselige for barn og voksne. Både i førjulstida og i selve jula. Det jeg vet er : Hest og slede for å hente juletre i skogen, kakao og lese julefortellinger når vi kommer hjem. Det er noen dager før julaften. Lillejulaften pynte juletre og siste rest i huset. Ellers er jeg ganske blank...
*ale* Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Vi møtes med ungene og baker. Kjempestas. Har også juleverksted med de. Med gløgg og julemusikk og kaker.. MMMmmm..
mamma:) Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Elsker jula:)vet om noen som setter opp en kalender med aktiviteter familien skal gjøre i Desember.Trenger ikke nødvendigvis bare være juleaktiviteter som baking,lage julegaver,skrive julekort,dra på julekonsert,pynting,men også aktiviter som å dra på badeland og gå på kino, ski,aking og andre uteaktiviteter. Det viktigste er jo at familien gjør noe hyggelig sammen. Gledelig jul:)
LivetErEnLek Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Det aller viktigste når det kommer til juletradisjoner og forbredelser er TID. Er alt for mange som skal så alt for mye, så alt blir bare mas og stress. Derfor setter jeg ikke opp mer enn halvparten av det jeg tror vi kommer til å rekke, og så koser vi oss med det. Ingenting er stas med slitene foreldre som aldri har egentid, grinete unger som blir dratt rndt for lete etter nissen, når det de egentlig trenger er en liten lur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå