Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 I dag presset jenten vår i 4 timer med småpauser da. Men ingenting kom ut. Kan hun ha forstoppelse når hun kun får mm? Hun har forresten 7-10 skittbleier i døgnet så det var litt merkelig og plutselig ikke ha bæsj i buksen.... Kan jeg gi maltekstrakt på sutten? Skal den varmes da? Sikkert mye dume sp.m. her....
Gjest_1001 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 min bæsjer hvær 5. dag på mm, eller han bæsjer i tre dager og har pause på 5 dager Kan jo være luft i magen, du kan prøve litt minifom før måltidet (jeg har ikke prøvd den, men vurdert det siden alle skryter sånn av det her inne) det skal visst hjelpe om det er luft som er vanskelig å få ut De kan ikke få forstoppelse på mm, men om det går opptil 12 dager uten at det kommer noe ville jeg søkt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hvordan gjør man det med miniform?
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg gir minifom før hvert måltid. 0.3 ml på sprøyte... Vet ikke om det funker, har ikke blitt værre iallefall.
Gjest_1001 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Tror man drypper litt i munnen på de før måltidet også skal det være gode ting !
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Minifom har aldri funka her i huset, men Fennikelte derimot! Nå prumper han som bare det og skriker så å si aldri pga luftsmerter Velsigne fennikelteen!!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Fortell.... Hvor kjøper jeg det...? Hvor mye fikk han da og hvor ofte?
tæssejenta Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Jeg lurer også på hvor man kjøper fennikel te og hvordan den brukes..gutten min sliter også med masse luft som er vanskelig å få ut. Det har blitt bedre med minifom, men ikke helt bra. Ser så vondt ut stakkars!
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Du får kjøpt det på helsekosten. 1-2 te skjeer i hver flaska eller i munnen før hvert måltid. Er ikke alle det virker på, men gjorde det for min gutt Ta en teskje fennikelte i en kopp, hell over 100 ml kokende vann og la det trekke i ca. 5 min. kan stå i kjøleskap opptil 1 døgn. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå