Gå til innhold

Hele dresser med bein.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som ikke liker det? Jeg har arvet flere dresser med hele bein i. Dresser til dagbruk og pysjamaser. Men problemet mitt, eller sønnen min sitt, er at når han har de på seg og krøller beina sammen, så følger liksom ikke dressen med. Og når han strekker føttene ut igjen, så klarer han det ikke for tærne henger fast lagt oppe. Det eneste jeg kan gjøre er å ta på tøfler/sokker med band utenpå slik at føttene holder seg der de skal være. Hvorfor må dressene være så veldig vie i beina????De skulle ikke kunnet bøye beina uten at dressen følger med!!!!

Dette ble litt rotete, men håper dere skjønner hva jeg mener. Jeg liker mye bedre bukser med hull i beina og heller strømpebukse på under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan heller ikke fordra dresser med fot. Nå er gutten min 11 mnd så er ikke så mye sånne klær lenger heldigvis. Men før fødselen tenkte jeg ikke på det og kjøpte da masse klær med den hersens foten. Og vi også måtte sette sokker utenpå dressen/pysjen igjen Nei, enig med deg, myyyye bedre med klær uten fot:)

Skrevet

Men sokker detter alltid av og det er også irriterende.

Skrevet

Vi har brukt mange av de dressene og vi har ikke hatt det problemet. Syns det var veldig praktisk.

Skrevet

De faller ikke av hele tiden her. Kjøper sokkene så store at de går opp til kneet. Sitter som støpt:)

Skrevet

Jeg synes de er ganske kule da, i alle fall merkene Katvig, Ida T, Holly og Molo. De er kanskje mere praktisk nå som hun går, før den tid ble det gjerne body og strømpebukse.

Skrevet

jeg syns det er mye bedre med bein på jeg...sokkene detter alltid av, lager merker på beina, og når jeg løfter på henne sklir buksen alltid så langt opp...så beina blir helt bar....

Skrevet

Jeg har mange sånbne til poden, og liker dem.

Han slipper dermed å få sånn glippe på natta, og holder seg derfor varm på hele foten.

Men nå har jeg et par sånne som har strikk rundt nederste delen av ankelen, og de sitter bedre,ja.

Han tar av seg sokkene konstant, og jeg finner dem en her og en der, så for vår del har hele dresser vært en velsignelse.

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...