Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 har ikke hatt sex med samboeren siden juli, hverken "vanlig sex" eller munnsex... han er rett og slett ikke interessert i det hele tatt, og avviser meg når jeg hinter eller direkte spør. men ettersom ukene har gått, så føler jeg meg jo bare mer og mer stygg og ekkel, rett og slett fordi samboeren min, som liksom skal elske meg mer enn noen annen, synes jeg ikke er fin lengre.. dette har resultert i at jeg begynner å skyve han fra meg som elsker, og vi nærmer oss venner istedenfor. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, er så fortvilet. jeg får ikke lov til å suge han lengre engang dette er noe han elsker til vanlig... kan noen fortelle hvordan jeg kan få elskeren min tilbake???
baffy Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Tror du ikke det bare er fordi han er redd for å skade deg og barnet da? Mange menn blir litt engstelige for det etterhvert som magen vokser. Prøv å snakk med ham om det og forsikre ham om at du tåler sex og faktisk trenger det selv når du er høygravid. Frodige, gravide kvinner er flott og ikke noe stygt og ekkelt! Funker ikke dette kan du jo prøve å onanere i nærheten av ham, mange menn tenner på det. Eller hvis du får ham med på det så kan du jo la ham gjøre jobben, enten med hendene eller hjelpemiddel hvis du har. Kan hende at dette er nok til å få ham interessert igjen. Lykke til og klem
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 kanskje det, men hvorfor får jeg ikke suge han engang da? er virkelig alvorlig redd for at forholdet holder på å krasje skikkelig.
vims-74 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Skjønner din frustrasjon! Men -avviser han deg bare når du prøver suge han? Sier han noe eller bare skyver han deg unna? Har du spurt hvorfor han ikke vil? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Synes dette er direkte slemt gjort av han. Det minste han bør gjøre for deg er å gi deg en forklaring på hvorfor han ikke vil ha sex med deg. Dere venter tross alt et barn sammen, og han bør forstå at det går på selvfølelsen din når han ikke gir uttrykk for at han har lyst på deg lenger. du går jo da med en følelse av at han ikke lenger synes du er attraktiv. Håper du finner ut av det, og er det fordi han er redd for å ha sex med deg for å skade barnet, så be han sette seg ned og lese og skjønne at det ikke er skadelig hverken for deg eller babyen...... *termin 25.10*
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 helt enig, dere må snakke snakke snakke sammen!!! Håper inderlig det årner seg. prøv å snakke med sexolog? eller samlivseksperter? jeg kjenner meg veldig igjen, min type avviser meg veldig ofte, og jeg har nesten skrudd av hele lysten på ham, tør nesten ikke prøve meg lenger det er så kjipt å bli avvist. men det har ikke noe med graviditeten for hans del å gjøre. jeg tror det kan være veldig mange andre ting i samlivet som gjør sex sårbart. jeg kan forestille meg at jeg er veldig vanskelig å forholde meg til, til tider, det skjer jo mye med humør og personlighet i svangerskapet. det påvirker jo samlivet som påvirker sexen.. dere må bare prate sammen, forsøk å komme til bunns i hva det er som ligger bak. jeg tenker selv at hvis det ikke tar seg opp snart, så vil jeg heller være alenemor enn å kjede meg i et forhold!! Jeg vil ha lidenskap, takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå