Gå til innhold

Ta del i denne KONTANTSTØTTE debatten er dere snille

Anbefalte innlegg

Gjest Alulalulalu
Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1461890.ece

Jeg vet i fra tidligere av at det var bred enighet her inne om at dagens regjering ikke skulle ha kuttet i kontantstøtten, fordi det gir oss enda mindre valgmulighet.

Dessverre har det seg slik at regjeringen nå tror at vi ikke lengre ønsker å ha valgmuligheten, og det er jo fullstendig feil. Derfor flott om alle sier sin mening i denne aftenposten artikkelen. Det er utrolig viktig å få frem at kontantstøtte-alternativet ikke må fjernes. Det ville ha vært høyst urettferdig for de som ønsker å være hjemme.

Og NB - ikke diskuter her. Ta diskusjonene på Aftenposten der din mening synes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror det er bred enighet for kontantstøtten her inne, så har du nok oversett noen meninger. Jeg har sett mange flere enn meg som er kritiske og ikke ønsker å videreføre ordningen. Regjeringen og du gjør vel samme feil, men i hver sin ende av synspunktene. Ser de som er enige med dere og overser de andre.

Jeg skal melde mitt synspunkt på Aftenposten sine sider også!

Skrevet

hmm...tror du har en litt utopisk oppfattning av hvor mange som leser nettdebatter i Aftenposten :)

Skrevet

hvor er den debatten da?

jeg er VELDIG fornøyd med kontantstøtta, det gir meg en ekstra mulighet til å faktisk være hjemme å kose meg med barna mine et par år:0)

selvom det er færre som har valgt det i år, kan jo ha mange årsaker, fks, det ble født mindre barn ifjord..

Skrevet

Helt enig...det er ikke bred enighet om kontantstøtte her inne..

Skrevet

Jeg er absolutt ikke tilhenger av kontantstøtten - tror du har lest ganske selektivt om du tror det er enighet her inne om det.

Skrevet

vi er HELT avhengig av kontantstøtten. JEg er STOR motstander av barnehager og jeg har fått barn fordi jeg vil oppdra de selv! Ingen av mine eller min manns søsken har gått i barnehage -og det har utrolig nok blitt folk av oss også! :P

Skrevet

Tro det eller ei - men min motstand er ut fra et samfunnsperspektiv, og ikke i forhold til din familie.

Skrevet

går det an *rister på hodet* At noen kan ha så lite å ta seg til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...