84 mamma Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Er det berre her det ikkje er barselgruppe? Kunne godt tenkt meg det, for då treff ein jo andre som har barn på same alder...
Babykilo Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Har du spurt helsesøster? De pleier å arrangere det fra ca 3 mnd.
84 mamma Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 Då skal eg spørja hs neste gong. Guten vår er 4 mnd.. .
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 På HS der jeg går er vi ei gruppe på 4. Men vi prates kun på de fastsatte timene. Har hørt at det er mange flere som har mere avslappete treff i regi av HS.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Der jeg bor arrangerte HS treff fra de var ca 1 mnd og fram til ca 2-3 mnd. Etter det var det på eget initiativ. Vi var en gjeng på 7 stk som fortsatte å treffes hjemme hos hverandre, og gjorde det hver uke (noen ganger sjeldnere) frem til en del av oss begynte å jobbe da ungene var 10 mnd. Nå er de 11 mnd og vi prøver å treffes en ettermiddag eller lørdag i mnd. kjempekoselig! Tror det er varierende fra kommune til kommune hvordan det gjøres..men hør med HS der fu bor. Du kan jo ta en tld ned dit og høre og da, må ikke vente til neste time! Dessuten veit jeg nabokommunen her har faste dager i uka med babycafe i regi av kommunen på noe som kalles familiens hus.. Men HS veit nok om det hvis det er noe der du bor!
84 mamma Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 Ja eg trur eg skal ring til hs å høyra. Hadde ovre fint om dei kunne arrangert det ein eller to gongar, så kunne arrangert det sjølv etterpå dersom det var nokre som var interesserte. No er det slik at ein ikkje veit kven som har barn på ca same alder...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 På helsestajonen vår er vi en gruppe på 7 damer med babyer Kjempekoselig det,gutten min er den eldste og den yngste er 3 uker yngre Så ganske jevne i alder. Her begynte vi når gutten min var 6 uker. Første gangen vi var på gruppe snakket vi med jordmor om fødsel og opplevelser rundt fødselen,andre gang snakket vi med fysioterapeut. Eller så har vi hatt ett par treff uten spesielt tema,hvor vi bare satt å snakket med HS og hverandre om baby
Sina73 Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Anbefaler absolutt å prøve å komme i en gruppe. Det er veldig koselig å møte andre mødre og babyene deres.
84 mamma Skrevet 18. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2006 Eg skal ta ein tlf til hs denne veka å høyra kva dei seier. Veit at det er fleire rundt her som kunne ønska seg dette. Eg for min del har mest lyst til å møta andre og kunna finna på noko sosialt saman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå