Fikk nr to i desember Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hva med å lage noen smykker? Jeg har blitt helt hekta! Det er fint å kunne lage noen spesielle til seg selv, og så er det fine gaver.
Prinsessesmurf Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hei Helt klart smykkelaging! Det er så utrolig morsomt. Dessuten kan du lage julegaver til alt fra svigermor til alle venninnene dine. Jeg har tre barn og handler bare på nett. Handler hos www.perlenettet.no De har billige varer og de kommer kjapt hvis du betaler med kort. Tror de også har noen esker med blanding av perler, kjøp det sammen med tråd og noen låser så er du i gang... Lykke til!
klar for #2 Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg satt å tenkte det samme i fjor, og oga manglende kreativitet endte jeg opp med å brodere! Broderte bla en nydelig adventskalender. Høres skikkelig "kjerring" ut, men er egentlig veldig koselig arbeid!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 holder på me scrapbooking å brodere ! like begge dela kjempe godt å det e så arti å se et bra resultat etter på ! en fin album å et fint broderi!
snuppelure 74 Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Perlesmykker skrapbooking kort decoupage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå