venternr3:) Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hei.. Er det noen som har tips angående fotograf til bryllup i området? Hadde tenkt på arild hjelm men så hører jeg at han har tapt seg i det siste og kan virke som han har mistet lysten på jobben sin?
FruMamma med nr 2 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg vet ikke om noe fotografer akkurat i Stavanger/Sandnes men på Rennesøy. Vibeke heter hun og skal være kjempeflink. Her er adr til hjemmesiden hennes: www.vibekesfotostudio.no
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hei! Fotograf Pål Retz i langaten i sandnes er uuutrolig dyktig. Vi skal ta bildene våre der, det virker veldig profesjonelt. Det eneste minuset er at det blir veeldig dyrt. Tror det lå fra 3500 - 11000.. men jeg kan ta feil. Vi tenker som så at bildene er det vi i hvert fall IKKE skal spare inn på, det er tross alt minner for livet. Du må bestille i god tid, han er booket langt frem i tid. Gå inn i studioet hans å se på alle bildene, alle er kjempefine. Hva enn du gjør: IKKE bruk fotografen på ålgård, vi har brukt den og var skikkelig misførnøyd. Bildene gikk rett i bosset. De bruker samme motiv, og samme stilling på fotoobjektene, på omtrent hvert eneste bilde. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 vi skal ha Jeanette Larsen fra Madla. Var nettopp en artikkel om henne i Rogaland avis. Hun tar fine bilder. Virker som de har god service og hyggelige folk som jobber for henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå