Gå til innhold

fotograf i sandnes\stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Er det noen som har tips angående fotograf til bryllup i området? Hadde tenkt på arild hjelm men så hører jeg at han har tapt seg i det siste og kan virke som han har mistet lysten på jobben sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noe fotografer akkurat i Stavanger/Sandnes men på Rennesøy. Vibeke heter hun og skal være kjempeflink.

Her er adr til hjemmesiden hennes: www.vibekesfotostudio.no

Skrevet

Hei!

Fotograf Pål Retz i langaten i sandnes er uuutrolig dyktig.

Vi skal ta bildene våre der, det virker veldig profesjonelt. Det eneste minuset er at det blir veeldig dyrt. Tror det lå fra 3500 - 11000.. men jeg kan ta feil.

Vi tenker som så at bildene er det vi i hvert fall IKKE skal spare inn på, det er tross alt minner for livet.

Du må bestille i god tid, han er booket langt frem i tid. Gå inn i studioet hans å se på alle bildene, alle er kjempefine.

Hva enn du gjør: IKKE bruk fotografen på ålgård, vi har brukt den og var skikkelig misførnøyd. Bildene gikk rett i bosset. De bruker samme motiv, og samme stilling på fotoobjektene, på omtrent hvert eneste bilde.

Lykke til.

Skrevet

vi skal ha Jeanette Larsen fra Madla. Var nettopp en artikkel om henne i Rogaland avis. Hun tar fine bilder. Virker som de har god service og hyggelige folk som jobber for henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...