celi** Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 er det for tidlig å avvenne med natt mat når barnet er 5 mnd? hun har sovet bra siden hun ble født..vært våken en gang og fått mat, og sovnet med en gang..nå den siste tiden har hun begynt å tulle, og er våken opp til flere ganger. de to siste nettene har jeg ikke gitt henne mat..kun litt vann. hun gråter litt og klager..holder det gående ca en time..(våkner flere ganger men da er det greit med bare sutt) hva syns dere?? skal jeg gi henne melk en stund til?
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Her har gutten min styrt dette selv,fra ca 2,5 mnd alder ville han ikke ha melk på natta lenger,bare litt vann. Dette holdt på i rundt 1 uke,så 1 uke hvor han ville ha sutten,siste mnd har han sovet hele natten Hvis jenta di virker fornøyd med vann/sutt på natta trenger hun vel ikke melk
Gayza Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Eldstemannen min slutta med natt mat av seg selv når han var oppe i full posjon på dagtid. Hs sier at ungene trenger mat om natta frem til de er oppe i 4 fulle måltid på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå