Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 nå igjen! Skjønner ikke hva som går av mannen min for tida. Han tar meg hver eneste kveld! For et par dager siden, da jeg stod bøyd over kjøkkenbenken og lagde mat, løftet han til og med opp skjørtet mitt og tok meg bakfra! Like etterpå, mens sæden rant nedover beina mine, ringte nabofruen på døra for å låne egg.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Så deilig da! Hvilken stilling foretrekker dere?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Foretrekker å bli tatt bakfra, mens jeg står på alle fire. Men mannen min foretrekker nok misjonærstillingen. Virker som han får tømt seg bedre da, dvs får kraftigere orgasme. Og så liker han så godt når jeg tar ham i rumpesprekken...
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Høres ut som mannen din er en ekkel homofil jævel.. og du er en billig tøs:-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Høres heller ut som om mannen din er UTRO spør du meg. De puler gjerne mer hjemme hvis de er utro for å "dekke over" eller "rettferdiggjøre" det de gjør på si. Tygg på den du.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Utro? Spørs hva du mener. Er jo klar over at han har ligget med 3-4 nabofruer. Men det er greit for meg. Ville bli strevsomt ellers. Og veldig sølete. Skifter sengetøy to ganger i uka, og det holder for meg.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Høres ut som en normal gjennomsnittsfamilie for min del:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå