Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg bruker nå 125ml flasker, ser at jeg snart må ha større. Hva er neste størrelse? Må jeg da ha tut med flere hull, eller kan jeg bruke dem jeg har til de små flaskene? Når bytte tut??
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Trodde bare de hadde 2 str i butikken - og den andre er vel på 280 ml?! Eller iallefall sånn sirka Iallefall nok til et måltid. Men de har jo også disse flaskene som har ulike farge da. Disse er jeg ikke helt sikker på hva de rommer. Du kan bruke alle avent tutter, og smokker til alle flaskene! Og du bytter til flere hull, når du merker at barnet synes det går for tregt. Står alder på tuttene, men min var mye tregere, nok pga at jeg ammet i tillegg.
lullemor Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Neste flaskestørrelse er 260 ml, den leveres med tåtesmokk med 2 hull. Du kan kjøpe tåtesmokker løst i alle "størrelser".Alle Avent-produktene kan kombineres slik du vil. Titt på http://www.avent.com/uk/en/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå