Nick88 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hva er greiamed 3 kant og 4 kant får å sprite opp sexlivet? jeg kan ikke forstå at dere klarer å se at noen andre har sex med partneren deres. Og til alle dere som spør opp og ned med utroskap... Harman kjæreste holder du deg unna andre, skal du på andre, dumper du kjæresten først og vær så snill... Jeg er 18 år og, synes synd på dere som ikke skjønner hva et forhold er. Kanskje jeg er helt ute på viddene nå, men er sikker på at noen der ute må være enig med meg
trans am pappa Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Ja du er heilt ut på viddene nå ja. ingen enig med dæ her nei. Neida bare tuller jeg da. skjønner deg godt jeg da. kan ikke tenke meg noe sånt... men folk er forskjellige.... selv om du er imot det, kan hende at hun er gira på det.... æ e no itj nå sex-psykolog æ da, men æ meine at de som er med i slike grupper må alle vere 100 % innstilt på dette... og ikke 95%. der fikk du mi meining da!!!!!!!!!!!!
Nick88 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 bra svart det der ja:D Blei nervøs igår når jeg leste om alle som syns det greiene her er turn on, så jeg spurte kjæresten idag om hva hu syns om sånt, og hu syns det er kvalm og hadde aldri klart det! fy faen så letta jeg blei ass:P
vinterpappa Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 hehe. Vi er nok ganske mange som er enige om dette.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå