Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 skal man blande ut sånn frukt drikk med vann før man gir det til baby. sånn nestle glass fra 4 mnd. tror ikke det sto noe om det, men tekte kanskje det er best??
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Det kan du godt, blir ikkje så sterk smak då. Men kvifor gir du babyen fruktdrikk i det heile tatt?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 hvorfor skal ikke jeg få lov til det? er vel mitt valg!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg gir noen skjeer for dagen. Men hvis du gir mye ville jeg blandet det ut litt, det er sikkert litt sterkt for de små.
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Det er ingen her som kan "gje deg lov til" eller nekte deg å gjere noko som helst. Det er klart at det er du som bestemmer over din unge. Eg berre lurte på om det var nokon bestemt grunn til at du velger å gjere det slik du gjer. Ingen grunn til å hisse seg opp.
3 prins på vei Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg ga min noen skjeer med sviskesaft for å få magen i gang, og det ble et godt resultat. Jeg blandet det ikke ut, men småen likte det veldig godt! Det er vell litt spørs hva du bruker det til, om det er til tørste eller andre ting!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Jeg tror ikke du trenger det nei. Selv blander jeg ut vanlig eplejuice med vann. 1 del eplejuice og 4-5 deler vann. Og for dere som lurer på hvorfor i all verden jeg gjør det, så er det fordi lillegutt på 10 mnd nekter å drikke vann (har prøvd siden han var 6 mnd). Nå tisser han lite og urinen lukter ille. Så slipper dere å lure så fælt:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå