Gå til innhold

Hvem er egentlig kjernen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

De faste her som alle kjenner. Hvilke nick hører til der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vel lettest å plukke det fra lista over mest aktive brukere. Men det skal ikke så mange timene med masse korte svar til for å komme med på den:)

Skrevet

Jeg tenker mer på hvem DU ser på som kjernen jeg. Ser jo de som står på lista,men det er ikke alltid de du legger merke til.

Skrevet

Vel, du sjølv er definitivt del av "kjernen".

Kva er egentlig vitsen med eit slikt innlegg? For meg blir det liksom litt som "Kem-sys-DU-e-kulest-i-klassen-listene" som florerte på barneskulen...

Skrevet

Nei det var i grunn bare ett spørsmål.Er ikke her så ofte så da lurte jeg på hvem som regnes som kjernen. Ser de som er på lista,men ser det er mange som etterlyses her og der. Så er det noen faste eller?

Skrevet

Kven som er "faste" her varierer. Nye kjem inn, andre går ut. Du kan sjølv sjå kven som skriv/svarar på innlegg her inne, så får du ein viss idé.

Skrevet

Synes det er forsjellig hele tiden så jeg finner ingen kjerne.

Skrevet

Og så er det forferdeleg dumt å begje seg ut på å ramse opp dei ein huskar, fordi det er alltid nokon som blir gløymt og det føles litt dumt.

Skrevet

Hehe, du treng ikkje å unnskylde deg for meg :o)

Viss du spør på andre tider av døgnet får du gjerne den typen svar du er ute etter og. Når det berre er sure, gamle meg som sit her og ventar på at småen skal våkne blir svara nødvendigvis litt einsformige ;-p

Skrevet

Kjernen er de som blir godt likt fordi de svarer seriøst og er objektive og saklige.

Mange på listen skriver sånne små innlegg og svarer på det meste.

Er mange fra "kjernen" som ikke står på den lista og.

Å nevne nick blir litt dumt for jeg glemmer sikkert noen som absolutt fortjener å bli husket.

Men du får bare følge med på hvem som gir gode svar her inne så finner du kjernen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...