♥Snulder Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Leah, Sebastian og meg! Blir bra tenker jeg... Jeg hater å bli tatt bilde av, krøllebølle er fortsatt vrang og vesla er i en "skrukk på nesa så fort vi ser kamera"-periode! He..he.. Gubben har klaget på at det ikke finnes foto av meg og ungene, så nå skal han få det til bursdagen sin... Hvis den 5-årige vrangskapen klarer å holde på hemligheten..
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Lykke til! Vi gjorde det i fjor til sambos 40-årsdag. Veldig vellykket og min da 5-åring greide faktisk å holde tett!!! Utrolig nok....
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2006 Har en grei 5-åring du da! Min er god som gull og et lite sjarmtroll.... men medgjørlig... det skal jeg ikke beskylde ham for å være.
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 He, he. Joda vet jeg er heldig med grei unge, men hun kan jo være ekstremt skravlete da (Skjønner ikke hvem hun har det fra...?) og dermed var jeg redd at det bare skulle "falle ut" sånn uten at hun mente det ;-)
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Ja.. jeg tenkte det kommer noe sånt som "viharværthosfotodamenvipappaoghuntokbilderavmammaogsåmendetfårjegikkelovtilåsi".....
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2006 ...tilogsi..." skulle liksom være med da...
Ronja65 Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Han klarer det sikkert..... har intrykk av at unger elsker hemliser... Fast det er veldig lett å forsnakke seg da!!
Trollmora Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Fant ut det samme i vår vår heim. Masse bilder av ungene, ganske mange av far, men ingen av mor. Vi var hos fame-fotografen i Oslo og skal på "visning" der på fredag. Eldstemann på 4 ble brått lei etter 30 minutter og Lille Snupp ler ikke til hvem som helst når som helst. Fant omsider en bukse som passet, men hvordan den ser ut.... Nå gledergruer jeg meg til resultatet )
Anonym i dag Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Det blir nok bra skal du se, tenk ett minne for livet. Burde vært der en vi også men...Spennende om Sebastian klarer å holde på hemmeligheten da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå