Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Nå skal jeg bytte nick.Ikke tenkt til og si hva det gammle er.Er ikke en av klanen og får derfor aldri noe særlig respons fra "kjernen". Jeg tar det helt med knusende ro,for jeg har et liv utenom dib.Masse venner,familie,herlig mann og to barn. Ikke ofte jeg titter innom,men når jeg gjør det er jeg både hyggelig,seriøs og ærlig. Men tror ingen "ser" meg og nå har jeg vært på bim og dib i 1 år. Dette er ikke ment bare her på småtroll,mer på skravle kanskje. Og en siste ting,noen av dere virker så koselige at jeg nesten er nyskjerrig på hvordan dere er i real life,hehe.
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Det gjør du jammen meg rett i! Lykke til i et "nytt" dib liv
Ranveig R Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Lykke til med det "nye" DiB-livet ditt då. Eg trur forresten det skal veldig mykje til for å få "innpass" på skravlesida - synest det er koseligare på desse mindre debattane. Vi snakkast vel, sjølv om du byter navn )
#gurimalla# Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Hei! Jeg er helt enig med deg og skjønner deg godt. Det er vanskelig å få innpass blant den harde kjerne... Men trenger vi det da? Vi kan jo lage oss en egen kjerne... Eller ta vare på de nye og de andre.... Svare på de sp.mål av de vi vil, og ikke bry oss om svar fra de vi ikke vil. Vi styrer jo det litt selv..... Man trenger jo ikke ta alt som blir sagt her til seg... Og man finner jo fort ut av hvem som er de "snille"... Jeg er også relativt ny innpå her, og synes det kan være litt tregt til tider. Der er en del jeg " vet best råd"istedet for velmenende og vennlige råd. Dette er jo synd, men det finnes andre fora man kan finne svar eller råd på det man lurer på. Så jeg tar det ikke så tungt jeg, får jeg ikke respons her,så prøver jen andre plasser. Lykke til ihvertfall, vi snakkes jo kanskje.....
Gjest_1001 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Hæ, hva er klanen? Nå merker jeg at jeg har gått glipp av noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå