Reveenka Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Jeg har fått meg vaskehjelp - jeg har fått meg vaskehjelp! Nænænænænænæ! (leses med den derre "ertemelodien" alle barnehagebarn kan...) Jessss! Den forrige sluttet i våres, så nå er det skittent her....c",)
Karomamma Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Gratulerer så hjerteligst med den store dagen!! Forresten så har jeg vaskehjelp selv, som sikkert er MYYYE flinkere og billigere enn din!! Så nænænænænæ selv. Og så er faren min politi!
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Hvor finner man slike ting hen? Kanskje jeg skal ønske meg vaskehjelp til bursdagen min! Gubben påstår jo at jeg aldri klarer å komme med noen tips!
Karomamma Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 I Polen! Eller det vil si - jeg fant ham på Grünerløkka...
Reveenka Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 For tidlig ennå å si noe om hvor flink hun er - det vil vise seg på fredag...c",) Jasså du - så du kan synge ærtabertasanger også, du? Er det sant at faren din er politi? Da vinner du...!
Reveenka Skrevet 17. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2006 Min kommer fra utleieleiligheten til mammaen til en av eldstejentas klassevenninner...
Karomamma Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 He he, ærtabærtasanger kan både jeg og faren min (nei, han er ikke politi....)
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 He.he. kanskje jeg skal true de store tenåringsgutta mine til å gjøre det...helt gratis!! Pøhh... har prøvd... "Ja, da mamma...skal gjøre det etterpå...." I neste århundre!
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #9 Skrevet 17. september 2006 Det har da vi og, nænænænænæa ;-) Men skjønner følelsen,ja. Vi har nemlig vært uten i flere år nå helt frem til nå i sommer og gjett om det var kjærkomment å endelig finne noen!! Følelsen av å komme hjem til nyvasket hus er bare ubeskrivelig (da får det ikke hjelpe at 3 unger raskt får det til å se ut som om alt er som før på få minutter....). Har et ektepar som virkelig tar og shiner hus på rekordtid. Kjempeflinke!!!!
Ronja65 Skrevet 17. september 2006 #10 Skrevet 17. september 2006 Tror jeg skal ta en prat med deg om det jeg:-)). Har tenkt tanken lenge... vi må bare komme lit lengre i oppussingsprosjektet vårt:-))). Når jeg begynner på jobb, da er det slutt... Da skal jeg ha hjelp. Når de eldste var små, så hadde vi praktikanter. Hovedjobben hennes var pass av barn, men hun vasket også ungenes rom og loftstuen som ungene og hun brukte mest. Men det beste som jeg hadde henne til å gjøre var å brette og ev stryke barnas tøy. Det synes jeg fortsatt er den mest kjedelige jobb jeg vet. Nei forresten det kjedeligste jeg vet... er å plukke ut av oppvaskmaskin:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå