Tigerjenta *Mamma til 3* Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Heisann. Var akkurat inne på BIM og "så etter deg" Husket ikke når du hadde termin, bortsett fra at det var i sept. Har ikke "snakket" med deg siden Idol finalen(noe som irriterer meg fortsatt) Håper alt har gått fint og at du koser deg med lille Vegard. Vår Noah er 3 mnd og den nydeligste gutte bayben jeg vet om:-) Kanskje vi treffes her en dag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå