Gå til innhold

Får dere barnet til........??

Anbefalte innlegg

Skrevet

å rape hver gang h*n har ammet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blåser i hele rapingen jeg.. hun er 8 uker, og har ikkke noe behov for å rape.... på dagen kan jeg alltids løfte henne opp så hun får rapet, men om nattan gjør jeg det ikke....

ammer henne, og legger henne sovende tilbake i sengen hennes... de gangene jeg har løftet henne så hun skal få rape, bare våkner hun..

etter mat sover hun 5 timer til, å hadde hun hatt behov for å rape, og fått magevondter av å ikke gjøre d, ville hun jo ha skreket...=)

så nei er svaret mitt=)

Skrevet

Pleier alltid å prøve å få henne til å rape på dagen, men det er ikke bestandig at det kommer noen rap.. da kommer det alltids en rap neste gang jeg løfter henne og, eller hun fiser mens hun ligger ;)

Det virker ikke som det gjør henne noe at hun ikke raper hver gang nå (hun er 2 mnd), var værre i starten..

Slutta fort med å prøve å få henne til å rape på natten, for da våkner hun bare...

Skrevet

Nei, det var ikkje alltid guten vår rapte etter amminga. Men så hadde han aldri problem med luft i magen heller - det gjekk rett igjennom og kom ut i andre enden.

Dersom han hadde vore plaga med luftsmerter hadde vi nok prøvd litt meir iherdig å få han til å rape.

Skrevet

Hun bruker lang tid men det kommer somregel en rap. Merker på henne att hun kan bli litt kvalm eller få mye luft om hun ikke får det ut. I da var jeg ikke flink da kom nesten all melken opp igjen.

Skrevet

datteren min rapte litt i begynnelsen...men det var ikke så ofte...men jeg holdt henne alltid opp etter ammingen for å se om det kom noe... hun har heller ikke vært plaget med luft i magen.. hun promper en del da..hehe...

har også hørt at det er viktigere å rape om de får flaske..da får de mye mer luft i magen når de spiser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...