Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev om dette tidligere på kranglesiden, men fikk ingen respons.

Nå har det seg sånn at jeg og min mann ikke har sex veldig ofte lenger. Det er hovedsakelig min feil. Jeg orker ikke. Hver gang jeg gjør det er det for de jeg føler jeg må. Det blir et pliktløp. Men i det siste har jeg ikke orket, har bare ikke kunne klare tanken på sex. Vi gjorde det sånn sirka gjennomsnitlig 1 gang i uken max før.

Så gikk det sikkert 2 mnd uten sex, min mann var frustrert og skuffet over meg. Han tror jeg ikke er glad i han lengre, men jeg elsker han jo. Så fant jeg ut, jeg får gjøre det da, ha sex, og vi hadde sex. Under hele akten tenkte jeg bare håper han kommer snart! Så kom han da, og jeg gikk på badet for å tørke bort cæd og gå på do. Da jeg så meg i speilet var jeg full av utslett! Hele overkroppen var prikkete. Hvis jeg reagerer sterkt på noe så får jeg utslett. Sønnen min datt ut av senga (den er lav) da han var 4 mnd, og da fikk jeg også slik utslett, så det er en slags reaksjon.

Jeg er så lettet nå på en måte, for nå har vi gjort det denne uken, og jeg kan slappe av litt frem til neste uke, men hva da?

Har til og med vurdert å gå i fra han, jeg elsker han over alt på jord, men gjør jeg egentlig det tenker jeg siden jeg ikke klarer tanken på sex. Synes syndt på han som er 30 år og har null sex nesten, dette skal vel være en alder man har sex hele tiden?

Blir veldig glad for svar

Kan ikke noe hjelpe meg her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal si... men jeg for også utslett da.. Lurer på hvorfor det skjer..

Skrevet

Har du prøvd å snakke med han om det?

Det er veldig vanleg å miste sexlysta etter ein fødsel, og ofte kan det gå lang tid før den kjem tilbake. Guten vår er snart eitt år, men eg slit framleis med lysta. Det kan og ha noko med amminga å gjere - det er gjerne kroppen sin måte å unngå enno eit svangerskap mens den forrige babyen enno er så liten at den får pupp..?

Mitt råd er at du bør snakke med mannen din og forklare han akkurat korleis det er. Eg synest absolutt ikkje su skal tvinge deg til å gjere noko som får deg til å reagere så sterkt som du beskriver.

Skrevet

Vet ikke hvor gammelt barnet ditt er, men dette med å ikke ha lyst på sex når man har baby er vel i "bunnen" naturens måte å skaffe litt avstand mellom barna på. Hormonene som flagrer i forbindelse med amming og slikt er også med på å hemme sexlysten. Av samme grunn sliter mange med tørr skjede ved samleie også.

I tillegg er du kanskje sliten og får i tillegg oppfylt ditt behov for kroppskontakt med å holde på med barnet hele dagen. Sånn er det i alle fall her...

Har alltid ledd litt av dem som snakker om at menn som gjør husarbeid er sexy, men sånn har det blitt her... Å komme hjem til nyvasket bad uten at jeg har bedt om det, eller at kjøkkengulvet har blitt vasket mens jeg la ungene, kan være en skikkelig tenner :o

Men det skjer uansett ikke hver uke, nei... Ikke hver måned en gang. Men vi er begge avklarte med at sånn er det for oss nå.

Hva med å fortelle mannen din hvordan du har det? Kanskje han kan hjelpe deg til å finne overskuddet det krever å ha sex? Er nok ikke den beste til å gi råd, men synes i alle fall det blir feil å måle din kjærlighet i hvor ofte du har sex med ham. Både av ham og av deg. Kjærlighet er jo så mye mer!

Var kanskje ikke til så mye hjelp jeg heller... Men håper dere finner ut av det. *klem*

Skrevet

HI

Det er ikke bare det med barn. Jeg har aldri synes at sex har vært noen form for nytelse. Har ingen følelser nedider. Kunne likegodt trukket penisen hans frem og tilbake mellom puppene, det hadde vært det samme for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, sex er så viktig for han, og han blir kald og avisende mot meg når han ikke får det. Høres nok værre ut enn det er. Må bare si enda en gang, har aldri hatt noen nytelse av sex, er følelseløs i underlivet. Bortsett fra med vibrator på klitoris, da får jeg orgasme

Skrevet

Prikkene på overkroppen kalles sexrødme og er helt normalt.

Skrevet

Hei,

Du fikk gode råd fra de andre så jeg må gjenta meg, snakk med han, fortell han hvordan du har det, det er bedre at du er åpen om dette han føler sikkert at du tvinger deg.

Kansje du finner en bok som forklarer litt om hvordan kvinnen har etter en fødsel som du kan plasere på nattbordet hans (jeg valgte selv å la den på badet).

Hvis dere har venner som har barn, kan du kansje oppmuntre han til å snakke med en erfaren pappa.

Jeg vet at dette er ikke lett, vi har sex ca en gang i mnd. og barnet er 6 mnd, og forresten vi hadde ikke sex i hele 9 månedene (jeg var så dårlig at jeg var sykemeldt hele graviditeten. jeg husker at jeg var så kvalm til og med når jeg dusjet meg)så du må ikke synnes synd på han...andre kan ha det verre.

Skrevet

... Om det er sånn at du berre får "gode følelser" av vibrator mot klitoris, kan du ikkje bruke det når dåke har sex då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...