Gå til innhold

Recaro Young Expert; Noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere skjønner lurer jeg på om noen av dere har erfaring med dette setet. Syns det ser fint ut, men man kan jo bli lurt av fine bilder og gode omtaler fra forhandlerer:) Håper noen kan gi meg svar!! Takk:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

har hatt recaro for nyfødte fra 0-13 kg, og gutten er nå snart 11 kg og det er recaro young expert som vi kommer til å kjøpe. Den er kjempe fin og du kan ta første lag med puter når barnet vokser. Jeg synnes det er et godt valg siden den er til 36 kg og den fortjenner prisen.

Skrevet

Hei florica! Takk for svar, jeg tror vi går for recaro vi og! Det er dyrt men jeg tror som deg at det er verdt prisen i forhold til andre seter av lignende type! Syns dette med bilsete er vanskelig og ønsker jo det beste og tryggeste til vesla!! Ja,ja...håper vi har valgt rett...:)

Skrevet

Jeg sitter med brosjyren foran meg nå, og ser på den du nevner - men i min brosjyre heter den Young Expert Plus og er fra 9-18 kg.

Den vi skal kjøpe heter Young Sport, og den er fra 9-36 kg. (Den er også best på kollisjonstestene)

:o)

Skrevet

Hei! Ja, jeg så det at den er fra 9-18 kg, men det er den vi vil ha, for den kan festes i isofix (tror jeg ihvertfall...) har ikke noen brosjyre. Har foreløpig bare sett på nett. Så også på den Young Sport, men vil egentlig kunne ha tulla her bakovervendt en stund til, og så vidt jeg skjønte kan Young Expert Plus brukes både forover og bakover???

Skrevet

Ja, det stemmer at det setet selges med isofix, og at det kan festes begge veier. (fra oktober 06, står det i brosjyren)

Du vil nok bli kjempefornøyd med setet, vi har Recaro Start til eldstemann (den med høyttalere i hodestøtten), og skal snart kjøpe Young Sport til mini. :o)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar!! Da er avgjørelsen tatt, med deres hjelp:)!! Takk igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...