Gå til innhold

nå kan e kalle foreldre overbekytene

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lure.

jeg mener når de er så beskytene at det hemmer barnets fysiske og psykiske utvikling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVA IKKE KOM HER Å SI AT DU VIRKELIG HAR SETT DET

• 3 uker senere...
Skrevet

når en mor til en gutt på tre år holder sin sønn i hånda og løper ned samtidig som at han sklir ned sklia på lekeplassen.Må si jeg heva på øyebryna da.

Skrevet

Eller når ungene ikke får klatre på en meter høy stastue i fare for at de kan dette ned som 6 åringer...

• 2 uker senere...
Skrevet

Svigerinna mi som sprang gjennom stua for hun var redd sønnen hennes skulle dette ned trappa, mens samboeren min satt i trappa og monterte grind. Han hadde full oversikt. Da er man hysterisk spør du meg :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

søskenbarnet mitt måtte faktisk ha hjelm på seg hele tiden var liten, men det var fordi han allerede hadde hatt 3 hjernerystelser før han fylte 4, uten at han roa seg ned noe særlig av den grunn.

Vi "snille" søskenbarna kallte han "soppen"...

Skrevet

Hva er galt med å slå seg litt?

Unger i dag blir overbeskytta max. Sanda i sandkassene er for hard, isen er for glatt, snøen for kald, sola for sterk, huskene husker for mye, dumphuskene dumper for høyt, karusellene snurrer for fort, klatrestativet er for høyt. Det kommer til å vokse opp en generasjon med pingler og feite datanerder fordi foreldre lar ungene sitte foran pcen med en godtepose istedefor å være ute å leke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...