Karomamma Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Jeg så spørsmålet ditt i musikk-tråden. Jepp, jeg er knakande god til å synge (og ikke så verst til å skryte heller, hi hi...) Jeg er pensjonert fra profflivet, men driver jeg fortsatt med noen musikkprosjekter. Skal blant annet på turné med 14-manns soulband i oktober (tar fri fra dagjobben). Så sånn er det, veldig moro!!
Reveenka Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Så morsomt!!! c",) ! Jeg har faktisk alltid ønsket at jeg kunne synge ordentlig - men jeg bruker det nebbet jeg har likevel, da! Hvor kan vi komme og høre deg, da?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg har også alltid ønsket jeg kunne synge på "orntli'". Bare feie folk av scenen med stemmen min, liksom... Hehe, det er kanskje akkurat det siste jeg kan... Glad i å synge og kan mange sanger, men synger nok helst for meg selv og minstemann (de to store har begynt å protestere...)
♥Snulder Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg kunne ønske jeg hadde ETT eller ANNET talent jeg:) Soul er jo herlig da! Hvor blir du og høre.... kan være groupies vi veit du!
Karomamma Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Alle kan synge, det viktigste er å gjøre det!! Synes jeg, da... Vi skal til Nordland denne gangen, så med mindre dere tar en jentetur nordover, må dere nok vente til vi kommer på Smuget igjen
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Du synger jo, sa gemalen, men hadde du gått videre i Idol??? Neppe!
Gummelillan Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Når du skal synge på Smuget så MÅÅÅÅÅ du varsle oss modenmammaene. Så kan vi stæsje oss opp med støvlettene våre og virkelig gjøre Smuget utryggt ;-) Har ikke vært der på flere år, men du hvor mange morsomme minner som dukker opp....
Ronja65 Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Så morsomt:-)) Synger ikke selv, er heller ikkke spesiellt musikalisk, men har musikervenner både i Sverige og danmark. Min samboers familie i Danmark er stort sett alle musikaliske:-)). Han har en bror og en svigerinne som lever av sin musikk:-)) En veldig go venn er trummis i gøteborgssymfonikerne. Hans bryllup og 50 års dag nå i sommer var en utrolig fantastisk musikk opplevelse, som vi neppe vill glemme de neste hundre år:-)) Musikk er gøy:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå