Gå til innhold

hvor ofte ammer dere babyen deres på ca 2 mnd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

føles som det er konstant. puppene får mye luft hvertfall (det utenfor brystvorten da selvfølgelig:) blir vel ca 8 ganger i døgnet, men ikke med fast intervall, for på kvelden er det tettere enn på dagen, og når hun sovner ca 23 sover hun til 5- 6 tiden.

Annonse

Husker godt da hun var 2 mnd....satt og puppet konstant!annenhver time natt og dag og på kveldene puppet jeg hele tiden.

produksjonen var på topp og det er den enda og nå er hun 7 mnd....

jeg ammet annenhver time til hun var litt over 4 mnd og fullammet til hun var 6 mnd.....

synes det er helt topp og gruer meg til å slutte..jeg er 3 gangs og dette er siste gangen.nyter det hver gang jeg ammer enda.....

Veldig uregelmessig hos oss, av og til hver time, så plutselig sover han i flere timer på dagen.... Har en del vondt i magen, så han våkner vel av det, og da er det bare pupp som trøster.... Men jeg har fått råd om å ikke amme så ofte for at magen hans skal få hvile, men det er ikke lett. Må trøste og bære da i stedet! Gir litt mme om kvelden, for å få litt ro om natta, så da er det bare ett nattmåltid. Han er 2 måneder og 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...