Gå til innhold

hvor ofte ammer dere babyen deres på ca 2 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?:)

synes jeg ammer så ofte,så jeg bare lurer på hva andre gjør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca hver 3. time, men oftere på kvelden. Hun er 1,5 mnd.

Skrevet

På dagen er det ca hver 3. time, men på kvelden kan det være hver time. Litt opp og ned, men han elsker å ligge til puppen på kveldstid. 2,5 mnd...

Skrevet

føles som det er konstant. puppene får mye luft hvertfall (det utenfor brystvorten da selvfølgelig:) blir vel ca 8 ganger i døgnet, men ikke med fast intervall, for på kvelden er det tettere enn på dagen, og når hun sovner ca 23 sover hun til 5- 6 tiden.

Skrevet

Veldig ofte...rundt annenhver time på dagen, og da er det begge bryst. Får ikke gjort mye annet enn å amme...du skriver ikke hvor ofte du ammer?

Skrevet

2 mnd i dag. Ammer hver 3 time, på natten går det 6 timer mellom første måltid..

Skrevet

Det går som regel 1,5 til 2 timer mellom hver amming... får ikke gjort stort annet enn å amme nei... om natten så sovner han i 24 tiden og sover til ca klokka 7 da.:) Godt med litt søvn da:)

H.I

Skrevet

Ca hver 2.3 time på dagtid, og hver 3-4 time på natten. 8 uker gammel

Skrevet

4 (av og til 5) ganger på dagtid. 1 gang på natten. Synes jeg ammer ganske sjelden...

Skrevet

Husker godt da hun var 2 mnd....satt og puppet konstant!annenhver time natt og dag og på kveldene puppet jeg hele tiden.

produksjonen var på topp og det er den enda og nå er hun 7 mnd....

jeg ammet annenhver time til hun var litt over 4 mnd og fullammet til hun var 6 mnd.....

synes det er helt topp og gruer meg til å slutte..jeg er 3 gangs og dette er siste gangen.nyter det hver gang jeg ammer enda.....

Skrevet

Min ble 2 mnd i gâr. Jeg ammr ca hver 3 time om dagen og han sover fra 23 til 07-08. Ikke dârlig synes jeg

Skrevet

Veldig uregelmessig hos oss, av og til hver time, så plutselig sover han i flere timer på dagen.... Har en del vondt i magen, så han våkner vel av det, og da er det bare pupp som trøster.... Men jeg har fått råd om å ikke amme så ofte for at magen hans skal få hvile, men det er ikke lett. Må trøste og bære da i stedet! Gir litt mme om kvelden, for å få litt ro om natta, så da er det bare ett nattmåltid. Han er 2 måneder og 1 uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...