Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #1 Skrevet 17. september 2006 Om det er vanlig å få blødninger etter å ha satt inn spiral? Satte inn spiral på tirsdag, og fikk mens lignende blødninger rett etter på. Nå har blødningene avtatt. Har ingen andre plager....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #2 Skrevet 17. september 2006 Er ikke uvanlig det. Hadde blødninger jeg også, men også sterke smerter. Ble bekymret, og ringte sykehuset men ble bedt om å ta smertestillende. Det man bør følge med på er hvordan blødningene er. De skal avta som du sier, ikke bli kraftigere og klumpe seg. Alt er sikkert i den skjønneste orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå