Gå til innhold

Er det noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er vanlig å få blødninger etter å ha satt inn spiral? Satte inn spiral på tirsdag, og fikk mens lignende blødninger rett etter på. Nå har blødningene avtatt. Har ingen andre plager....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke uvanlig det. Hadde blødninger jeg også, men også sterke smerter. Ble bekymret, og ringte sykehuset men ble bedt om å ta smertestillende. Det man bør følge med på er hvordan blødningene er. De skal avta som du sier, ikke bli kraftigere og klumpe seg. Alt er sikkert i den skjønneste orden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...